Online marketing en communicatie

Online marketing en communicatie

Website, Webshop, Twitter, Facebook, YouTube, SEO, SEA, Apps, Layar. Allemaal begrippen waar de huidige werknemers (en dus onze huidige leerlingen) mee in aanraking komen. Om (straks) mee te kunnen praten, te adviseren en/of aan te sturen hebben we de modulair opgezette leerlijn ‘Online Marketing en communicatie’, zowel digitaal als in boekvorm opgezet. We hebben per module, de theorie en praktijk op drie niveaus verwerkt. Afhankelijk van kennis-, ervaringsniveau en exameneisen zijn leerlingen in staat in korte tijd op hun niveau online marketing- en communicatieacties uit te voeren. Daarbij gaat het vooral om praktisch toepassen.

Elke moduleboek bestaat uit drie niveaus:

  • Ik als burger/student
  • Ik als werknemer
  • Ik als manager

Opzet per moduleboek:

  • Theorie met veel praktijkvoorbeelden op drie niveaus
  • Verwerkings- en praktijkopdrachten op drie niveaus
  • Context in praktijkopdrachten zelf in te vullen op drie niveaus.
  • Uitgangspunt: zelf aan de slag!

Elke moduleboek wordt ondersteund met:

  • uitwerkingen
  • video’s
  • links
  • formulieren
  • theorie- en praktijktoetsen
  • trainingen (indien gewenst)

Modulaire opzet (moduleboeken) is verkrijgbaar als:

  • losse E+Boeken (papieren en 2-jarige licentie op digitale boek)
  • jaarlicentie totaalpakket (digitale boekenplank met alle huidige en nieuwe moduleboeken)
  • totaalpakket in boekvorm

In het kader van de herziening van de kwalificatiedossiers (mag vanaf cohort 2015, moet vanaf cohort 2016) zullen we onze studiematerialen doorontwikkelen. In februari 2015 volgt meer duidelijkheid.

Voor meer informatie: Jeroen van Esch (j.vanesch@uitgeversgroep.nl , 073-6130309).

© Educatieve Uitgeversgroep,
alle rechten voorbehouden

Design & Realisatie: Holiday Media

live chat software